1:a Advent.

Phuket 19:54

Första advent, här i Phuket har solen lyst hela dagen, jag har varit på flygplatsen och lämnat och tagit emot nya oslo personer. Mitt på dagen hann jag också med att sova siesta från och till i 3 timmar. Nu är det strax dags för middag med halva mitt team samt Filip Sprott, en norsk kollega som är här på semester, jag och filip arbetade ihop i Hurghada förra vintern och eftersom jag har servicetelefonen denna vecka och inte kommer kunna följa med ut och festa, så tar jag den obligatoriska krama hej hur är det, kvällen idag.

Hemma i Jämtland snöar det tydligen, trevligt för er, jag är faktiskt inte ett dugg avundsjuk.

Det åskar som sagt en del här i Thailand på kvällarna och just ikväll sitter jag och beskådar en bergstopp, kan inte riktigt avgöra ifall det brinner på den eller vad det märkliga skenet kommer ifrån.

firar första advent med att äta en halv påse Skumtomtar, innan maten.


Kommentarer
Postat av: Gunnar Forsström

Hej Bodil

Kan bara konstatera av ditt skrivande att du verkar trivas i Thailand. Här har det kommit fem cm snö nu, så nu blev det lite ljusare ute. Jag åker till Älvkarleby imorgon för att jobba, kommer att sova över hos Annika på onsdagkväll eftersom jag ska vara i Sundbyberg på torsdagen, Avesta på fredag och sedan hem. Ha det bra Pappa

2011-11-28 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback