Härligt väder, ledighet och lycka i själen.

Det är kanske det bästa just nu, och om jag tänker tillbaka på hur våren har varit vädermässigt så tycker jag faktiskt att vi förtjänar lite fint väder. Idag har jag haft en lång dag på kontoret men nu ska jag packa ihop mina ting och gå hem, nästföljande dagar kommer två lediga dagar, kanske lite sol, lite bokläsning nån film, utgång och sovning står på schemat.

Mamma är tillbaka i sverige igen, och en vecka går alldeles för snabbt när man har besök. Och på lördag landar pappa och Nettan här på ön för en veckas solning och slappning!

Nu ska jag hem, byta om och slänga på mig nått snyggt och bekvämt och sen bege mig min in mot den fantastiska staden Chania för middag och nattbio! Livet är så underbart just nu!

Hoppas att ni där hemma upplever sol och värme! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback