Trams, flams och packningspanik!

Igår bjöd jag både katarina och senare även Hanna på fika hemma hos mig, vi käkade kladdkaka och drack kaffe och myste. Igår var det bara en vecka kvar tills jag åker, och nu börjar packningsångesten krypa sig på!

Igårkväll åkte jag ut till Brandbergen för att käka pizza, dricka vin, bowla och spela spel med jobbet, jag har alltid sagt att jag är värdelös på bowling och nu är det nog ytterligare 7 personer som också kan ansluta sig och säga så. Annars kunde jag inte somna igår då jag av en slump kom på att jag lämnat fel konto uppgifter till jobbet, frågan är då om det kommer att bli något problem med att få min lön utbetalad eller inte?

Idag tar jag äntligen tag i lite kontorsgöra här hemma, en vecka är kort om tid, det vet jag, så därför gäller det att börja i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback