Soliga Vårväder i Stockholm

Visst är det underbart att vakna upp på morgonen när solen skiner, man får så mycket energi av solen!

och visst håller ni med mig, men ibland behövs det soliga dagar för att ta tag i tråkiga saker.
Så idag har jag hunnit tvätta alla mina och mammas kläder, skrivit ut biljetten till fredag, ordnat nummer till löneavdelningen, nu är det bara att hålla tummarna att dom hinner stoppa in min lön på rätt konto tills på fredag. Skrivt fullmakt till mamma, ordnat med a-kassor och massa såna tråkigheter, tur att jag hade kvar kladdkaka från igår så att tråkigheterna iaf blev lite roligare att plöja igenom.

Ikväll blir det middag hemma i Marias nya lägenhet.

Nu ska jag ta och göra mig klar så att jag hinner med att njuta av solen i ca 10 minuter!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback