Sista dagen i Sverige för denna vår.

Jag är tacksam att jag fick några dagar med sol och vårkänslor i stockholm. Nu är jag dock inne på min sista semesterdag, sex veckor har passerat i ett nafs och imorgon börjar äventyret som förhoppningsvis tar oss till Chania imorgon kväll.

Skönt är att jag reser tillsammans med 3 flickor till, då blir kanske inte mellan landningarna så himla långtråkiga. Och jag är så pepp, kanske behövde jag dessa veckor med massor av tid till att ha tråkigt för att kunna uppskatta det faktum att jobba och lära mig nya saker. För nya saker blir det absolut, i sommar kommer jag inte heller att arbete som reseledare, med utflykter och dylikt. Utan jag kommer nästan bara att finnas på flygplatsen, för att välkomna, säga hejdå, fixa och trixa.

Förhoppningsvis så kommer också bloggen att vakna till liv i sommar, har inte haft så mycket att skriva om här hemma men nu är det är dags igen så kanske även kameran och jag vaknar till!

Och nästa gång jag kommer hem är jag Moster x 2. Båda mina systrar ska få barn, Annika och Jonas blir först ut i Juni och tätt därefter kommer Malin och Andreas i Augusti! Förstå att det är två nya knytten att snusa på och se på, Fantastiskt!


Edda var en liten piggis sist jag var där och ville inte alls sova.

Vi gjorde grimaser istället!

Vill man inte bara kram Viggo när man ser detta kort.

Nästa gång vi ses kommer dessa små sötingar vara mycket större, men fortfarande lika söta!

Tack till Mamma för att hon gett mig ett hotell under tiden jag varit hemma.

Tack till alla jag träffat, kramat, fikat med, dansat med, jobbat med och allt däremellan!
Tack Sverige och Stockholm för sex veckor fyllda med massor av känslor!

Återgår nu till att packa klart, vilket verkar rätt hopplöst, då väskorna på något magisktvis alltid blir mindre för var gång jag packar, sen ska jag skriva ut alla saker som mamma måste fixa åt mig, och göra klart deklarationen! Wish me luck!

Ta hand om er, älskade fina vänner, rå om varandra och njut av sommaren!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback