Promenad, Promenix...

Igår promenerade jag och mamma i 1½timme runt sjöarna i närheten här i solna.
Efter det gick vi hem och åt lunch, och sen gick mamma på jobbet, och då tränade jag Zumba hemma i vardagsrummet, och sen gick jag ut och gick igen. Denna gång gick jag från Solna till Gullmarsplan, det tog mig nästan 2 timmar och när jag kom hem slängde jag mig i duschen och sen slappade jag framför tv ett tag.
Blev dock en tidigt kväll för nu på morgonen ska jag ut och gå med Jennie, min kollega från vinter, hon ska dock gå hemma hos sig, och jag här hos mig, och så talar vi i telefon på vägen!

Efter det blir det hemma, duscha och göra mig klar för att åka hem till Emma för att fika, och i eftermiddag blir det bio med syrrorna, The Black Swan. Imorgon är det jobb, och på fredag ska jag träffa Hanna som jag ska jobba med i sommar. På fredag är det en vecka kvar i sverige, det gör att mitt schema för nästa vecka börjar bli ganska fullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback