Jobbåkande

När man har ca 1,5 timme till jobbet enkel väg så är själva resan ganska tråkig. Nu sitter jag iaf här, på den gamla bussen 807,bussen som tidigare tog mig hem till min lägenhet, och som nu tar mig hem till mammas lägenhet istället. Eftersom jag jobbar imorgon igen så blir det i stort sett bara att åka hem, göra mat,se en stund på tv och sen kasta sig in i duschen för att efter det dyka direkt ner i sängen. Idag är det bara två veckor och två dagar tills jag lämnar sverige på obestämd tid. Till helgen vankas det också lite fest, min kollega har bjudit in mig på födelsedagskalas. Det blir nog trevligt, det brukar vara roligt att umgås med tjejerna från jobbet privat. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback