Bispgården

Nu har jag varit hemma i bispgården i två dagar. Jag har myst hemma i flickrummet samt ätit och fikat hos mormor och morfar. Är det så hos alla mormödrar? Knappt hinner man innanför dörren innan det ska fikas,sen är det dags för middag och sen kvällskaffe och kakor. Jag gillar det men byxorna blir snabbt trängre. Nu sitter jag på bussen påväg mot östersund och två dagar med Hannah,och en dag med veronica. Fick mig förövrigt en gratis bussresa, och sånt gillar jag! Tyvärr har jag under resan också upptäckt att jag glömt laddaren till kameran hemma i stockholm så nu får man snåla. Har förövrigt också upptäckt att det enda som är öppet ikväll i min by och grannbyn är PRO borde det göra en orolig att det bara är gamlingarna som jobbar? Jag var ju på systers killes 40års fest i helgen. Det var mysigt och jag fick en del bilder som jag tänkte dela med mig av när jag kommer hem. Nu återgår jag till mörka skogar som rullar förbi min sittplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback