tankar

här på kreta springer dagarna förbi som bara den, antingen sitter jag och kliar mig i huvudet på kontoret, där en felkryckning på tangentbordet kan bli enorma problem, eller så springer jag runt på flygplatsen med en walkie talkie i högsta hugg och försöker få arbetet att fungera som jag vill, eller så är jag ledig.

Det är över 2½ månad sedan jag kom hit, och säsongen sträcker sig ytterligare fem månader framåt, snart kommer också ansökningarna inför vintern, och jag är kluven i vad jag vill. Men även dom tankarna hinner nog också ändras innan valet ska tas.

Ikväll firar vår bar, alltså i samma hus som vi bor, 25år, så ikväll bjuds det på bbq och efter det vankas det utgång, ifall man orkar, men kan ju iaf trösta sig med att man är ledig imorgon. Och om jag går ut ikväll, ska jag försöka att ta mig upp till stranden imorgon, jag kan ju faktiskt sova även där!

och snart, midsommar. och sen semester, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback