Hemmakur för friskhet

åkte till läkaren i lördags, då jag har varit sjuk i en vecka och inte blivit bättre. Fick antibiotika och nån äcklig sörja och sköjla munnen med. Så ikväll har jag bara kurerat mig här hemma i min lilla lägenhet på Kreta.

Svenska Dumle godisar, coca-cola och Ronja Rövardotter hjälpte mig en bra bit på vägen. Nu jäklar ska alla baciller dö! Peppar som satan inför semestern i Sverige.

Jag ska mysa med Annika&Jonas nyfödda dotter, alltså mitt nyaste systerbarn, ´jag ska leka med Viggo mitt numera ganska stora systerbarn. Kramas med Mamma, Dricka rose med Hannah, kanske också en och annan jägerbomb, dricka kaffe med emma, hänga med sara, vara med Maria och Edda och försöka hinna med och njuta, mysa, shoppa, spana, pussar, kramas så mycket som det möjligvis bara går. Så många vänner som man har möjlighet att trycka in under schemat. Och förhoppningsvis så ska jag bo på hotell med Hannah några nätter, mysa i stora sköna sänger, käka hotellfrukost, befinna mig inom tullarna i stan, och bara njuta.

sa jag att semestern börjar på Torsdag natt?

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback