fantastisk ledig dag..

igår hade jag en underbar ledig dag tillsammans med Hanna, vaknade halv elva, helt nykter och på bra humör. Startade morgonen med att göra en stor sats köttfärssås så nu har jag matlåda för några dagar. Sen väckte jag Hanna, vi käkade lunch och sen hängde vi på stranden, efter ca 4 timmar tog vi en dusch och började promenera in till Platanias, och påväg dit fastnade vi på en mysig strand bara som heter Mama Mia.

med solnedgången som bakgrund, finns det något vackrare än när solen sakta går ner över vattnet, och som pricken över i:et fanns också en väldigt vacker träbrygga precis i brynet. Här satt vi, diskuterade stockholm och livet och avnjöt var sin milkshake.

livsnjutare Hanna Antonsson i egen hög person!

vissa dagar är bara livet fantastiskt!

sen gick vi på fishspa, och lät en sisådär 200 fiskar äta upp alla döda hudceller på fötterna/händerna och armarna.

hanna precis i början av fotäventyret.

dom var hungriga, och Maria, jag kan lova dig att detta är ingenting för dig!

här sitter vi och ser nöjda ut, men för er som känner mig, och som vet hur kittlig jag är kan jag berätta att de första 5 (!) minuterna av 17 var inte alls mysiga.

efter det blev det väldigt stark indisk mat och vi skrattade så att tårarna sprutade, både av glädje och av hetta, hanna var till och med tvungen att gå till vår läkare idag efter smärta i magen av denna starka mat.
aldrig förr har tre tjejer druckit så mycket vatten, och fyllt munnen med bröd och ris i desperat försök att släcka branden i munnen, halsen och magen.

sen avslutade jag det hela med en drink på tropicano, skratt och en livlig kareoke.
helt super bra dag, och anledningen till varför jag ligger på sängen när de andra i mitt team förfestar och gör sig redo för en ny natt på tropicano, platanias egna köttmarknad! imorgon är alla fpa (flygplatsansvariga) alltså mina tjejer ledig och vi ska iväg till fallasserna och rå om varandra!

godnatt..


Kommentarer
Postat av: Maria

haha, ne aldrig att jag skulle betala för att några fiskar ska käka upp mina fötter

2011-06-16 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback