Idag var första gången som jag har dykt.

jag har dykt i en pool och ute i havet. Och jag tyckte tyvärr inte att det var det coolaste jag gjort, inte heller det mest ocoolaste heller. Inte heller skit coolt- det faktum att jag träffade 3st fransmän som jag guidade runt i Chania som om jag aldrig gjort annat, de behöver ju inte veta att jag nuförtiden jobbar på kontoret.

Däremot hände något rätt fantastiskt: jag mötte gäster, från förra året, på hotellet där dyk lektionen var.
De kände igen mig både vid för- och efternamn, vilket var väldigt smickrande, men ännu mer smickrande var det när de berättade att de läser mig blogg.

Ni som känner mig och vet hur jag är kan ju gott förstå att jag lyckats slänga ur mig någonting om blogg på en utflykt eller på en buss, och vips så har detta FINA, RARA, SÖTA  Motala-paret funnit den, och faktiskt, ännu mer fantastiskt, läst den i 1 år. Läst om mig, mitt liv och mina tankar, och det gör mig så stolt.



Just nu ska jag somna med en litet glädje skutt i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Motala

Va gött Du skriver...Hoppas det går framåt med dykningen. Vi studerade dykarna hela veckan. Verkar va ganska tufft.Hälsar Motala borna.

2011-08-04 @ 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback