9 Januari 2011

Det är med sorg i hjärtat som jag skriver detta inlägg.

Lill-Karin, Veronicas mamma, tog idag ett kliv upp till himmlen. Mina tankar till Veronica och hennes familj.

Veronica är en av mina äldsta vänner och Karin, hennes mamma, är en av de mest härliga människor jag träffat.
Under mina uppväxt år när jag umgicks mycket med Veronica tog alltid Karin en väldigt central del i det hela. Med karin kunde man skratta så att tårarna sprutade. Ingen annan mamma är lillkarin kunde gå in i en glasvägg och skratta åt det så mascaran rann hej vilt. Jag och Karin delade även födelsedag och fram till bara för nått år sedan brukade jag ringa och gratta henne när jag själv fyllde år, det uppskattade hon!




Vila i Frid Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback