vanlig svensk söndag

Det finns så mycket jag skulle vilja berätta för er, så mycket bilder jag skulle vilja visa er, men det finns allt för många som inte bör ta del av det. Så därför skriver jag ingenting. Igår gjorde jag och mamma ett försök att strosa runt i ett köpcentrum som vanliga människor, jag fann mig två bh och ett strandhatt, kanske kan tyckas lite tidigt, men jag vill som sagt gärna ha en fin strand hatt i sommar på chania, så den fick följa med hem. Idag är det en vanlig svensk söndag, jag har sovit länge idag, enda till elva och känner mig faktiskt mer utvilad idag än tidigare dagar. Nu blir det nog en promenad eller en tur till stan, solen skiner så det gäller väl att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback