Tillbaka ifrån Bangkok, jag lever och mår bra.

Resan blev lite annolunda än hur jag och eric planerat, efter som eric gick och blev sjuk, detta fanns alltså inte med i vår tidsplan och på så vis blev det hela också lite snopet.

Men jag har shoppat i asiens största varuhus, luktat på dyra fina skinnväskor från diverse butiker vars namn pryder varje tidningsomslag, jag har köpt ett par byxor som jag inte kan avgöra ifall jag älskar dom, eller inte, jag åt den finaste mördegsbakelsen med choklad och hallon. Jag åkte skytrain och kände mig hemma i denna storstadsmiljö. Det kommer bilder också, självklart. Men jag ska bara sova, jobba, äta middag med samarbetspartners, gå på Joe Labero show, har utflykt, flygplats, äta julbord, öppna paket och ha det trevligt först! Fullt upp med andra ord.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback