Motala, Är ni Redo? Håll i hatten.

Imorgon startar jag med mitt dykcert! Det trodde ni aldrig när ni av en slump sprang på en halvtjock gammal resledare nertryckt i en våtdräkt. Men skam den som ger sig.

Imorgon är jag alltså ledig och ska då in till Patong, där vår dykfirma håller till. Där ska jag se film och läsa bok under dagen ihopp om att göra teorin för mitt dykcertifikat. Min mamma har pratat om att ta ett när hon kommer och det vore kul om vi skulle kunna avsluta hennes semester med ett dyk ihop.

Men vill ni veta en sak, en hemlis.

Jag tycker fortfarande att det är tråkigt. Men önskar av nyårstomten att jag ändrar åsikt när jag är klar!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Motala

Lycka Till man ska aldrig ge upp. Själv är jag en riktig " badkruka" Gillar Medelhavet, Vi har Sveriges största insjöbad.( tror jag)Sandstrand,men alltid kallt.Kämpa på. Ska följa Dina förehavande med spänning.Hälsar Irene från ett Motala där blötsnön vräker ner.

2012-01-03 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback