Breathtaking!

Solnedgånger är bland det vackraste jag vet, idag har jag avnjutit en tillsammans med Elin och Cissi på stranden i Kata. Efter en heldag på stranden avslutade vi den med Take Away Pizza i solnedgången. Själen mår otroligt bra just nu.



Igår provade vi en ny restaurang här i krokarna. Första veckan som jag och Eric kom till phuket, mötte vi en thai/svensk kille på en marknad som berättade att han hade en restaurang här. och att vi skulle komma dit och äta, 2 månader senare får vi fingrarna ur arslet och gör så, och vilket ställe, otroligt god mat, härlig stämning, jätte duktig trubadur som sjöng hela kvällen och allt var bara jätte bra. Så här såg det ut på vårt bord efter maten:

Men ack så trevligt vi hade det, senare sneddade vi gatan för att hamna på Alex bar, självklart då också svenskt ägd. Där drack vi öl och hookade upp med några backpackers som vi senare försökte visa Kata för.

På julafton, efter vårt julbord drog hälften av oss hem, och den andra hälften drog till SKA´bar. Baren som är en reagge bar är byggd på stranden, i ett träd, och stämningen är alltid avslappnade och bra.

Jag körde på Cola eftersom jag hade våra härliga servicetelefon.


Eld dans i vattenbrynet.

Nu ska jag rund av min dag med en film i sängen, imorgon är jag också ledig (vilken vardagslyx) och då ska jag in till patong, prova och se ifall min klänning och om min kostym är klar, påbörja mitt dykcert och kanske se ifall jag finner någon som har tid att färga mitt hår, varför har morgondagen blott 24 timmar, känns som om jag skulle behöva betydligt fler!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback