1 Augusti

Idag är en väldigt fin dag.

Det är 1 augusti, vilket innebär att jag per automatik blir pigg och glad då hösten närmar sig!
Hösten är den absolut bästa årstiden och efter 1½år i sommarvärme älskar jag den om möjligt ännu mer.
Då vill jag gå klädd i koftor, halsdukar, skinnhandskar, mössor, dricka take away latte,plocka kastanjer, röda läppar, kavajer, hatt, breda klackar, regn, röda/orange löv, ha filmkvällar, äts grönsaksdipp, jätte mycket träning osv!

Jag har också blivit Moster igen! idag faktiskt!
Denna gång var det Malin och Ante som fick sig en liten pojke, ca en månad för tidigt men stor och stark ändå. Grattis, och jag ser så fram emot att få lukta och gosa med vidundret!

Jag är ledig imorgon och i övermorgon!


Bild på Chania by Night. Staden är fantastiskt och på kvällen kan man här äta god mat, köpa helium ballonger, äta sockervadd, innan man slutligen vandrar hand i hand runt i hamnen och dricker en god drink och är lycklig.



Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis trippelmostern! :)

2011-08-01 @ 19:43:29
Postat av: Anna

GRATTIS moster!

2011-08-03 @ 07:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback