Okej här kommer lite bilder från kreta. Mer ville inte datorn.

Idag är det skärtorsdagen och jag har lekt påsk hare på kontoret. Och just nu när jag skriver är faktiskt också solen ute och lyser. Det har varit kallt, regn och blåst i nästan en vecka, och det är lite tråkigt när det är vackrare och varmare väder hemma än i Grekland. Men men.


Lina ser ut över dalen vid Lefka Ori fjället som fortfarande har snö på topparna!




En apelsin lund och en Bodil mitt ibland den.


Fpa-Tjejerna, Lina, Jag och Hanna, sen har vi ju självklart vår chef Linda,
men hon var inte i stan den här dagen.

Ett hus, en staty och en Ros utanför katolska kyrkan i chania.

Solnedgång i Chania tillsammans med Anna och Trine.

Fina Hanna på utflykt.


Fina vattenfall uppe i bergen.

Kareoke på Troppan för många dagar i veckan.

Smal gata i Chania.

En del av Team Chania 2011 nere vid hamnen i Chania.
Detta kort är tagen under andra veckan här, och det känns så länge sedan.
Fast jag inte varit här i mer än 4 veckor, tiden går så snabbt i mitt jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback