två veckor imorgon

imorgon är det två veckor tills att det dags att lämna karpathos, med redan på torsdag ska jag forsla mitt pick och pack och flytta från 101 till lisa för att bo med henne sista veckan. det är helt sinnes att jag varit här sen i maj.
Också helt sinnes att jag inte varit i sverige sen april, det sägs ju att tiden går snabbare när man bli äldre med det måste väl finnas nån gräns för hur snabbt det ska gå, är det aldrig någon som ger fortkörningsböter till livet it self.

Ikväll blir det nått glas vin på chefens balkong och imorgon är det dags för flygplats och träffpunkt och sen ett glas champange på evelinas balkong. Ska verkligen inte klaga i onödan. Jag älskar mitt liv, och min livsstil, och den känslan ger mig extra energi för att avsluta på rätt sätt!

igår när jag och eve gick hem från restaurangen där vi käkade middag trodde vi att vi funnit en orm i den bäcksvarta natten, så vi tog ett kort, zoomade som bara den, tills vi upptäckte ett serienummer och fann ut att det var en gammal cykel slang. Ibland är vi båda mer blonda än vad vi ser ut och beter oss efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback