Tillbaka till arbetslivet

Dagen efter jag kom hem till karpahtos skulle jag köra vår olympos utflykt. Det var en rätt trött, grinig och pencilinätande Bodil som inte direkt skuttade upp på morgonen som senare hade en fantastisk dag tillsammans med våra gäster.


Jag drack kaffe tillsammans med Prästen uppe i Olympos.

Försökte se pigg och fräsch ut bredvid en Olympos gumma, men slutade upp med att se
Sliten, Fet och om möjligt ännu mera svankryggig än jag är.

"Vår" båt.

Kristallklart vatten med fiskar

En liten fiskebåt i hamnen.

På måndagen var det dags för utflykt igen, denna gång landsbyturen genom ön.

käkade lunch i Lefkos.

Hos Nikita

När vi kom tillbaka till Pigadia sa chauffören att han skulle köra mig till kontoret,
varav han öppnar bagageutrymmet på bussen och plockar fram denna mini hoj.
"Hoppa på, så kör jag dig" och jag ehh.. "nej tack, jag går hellre"


Igår var jag och tjejerna på Grillkväll på ett av våra hotell,
sen hamnade vi på en av barerna här på ön och vips var klockan jätte mycket.

Lisa fann en katt



Nu är det dags att krypa till sängs, imorgon väntar flygplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback