Semester Regn.

Igår efter två rätt behagliga turen med flyg över grekland landade jag på Skiathos till en gråmulen himmel som skvallrade om regn. Efter att ha spenderat så pass mycket tid utomlands och utan en riktig regnskur så var det inget som gjorde mig besviken. Däremot när jag mötte upp familjen så fick jag hör ett och annat ord från familjen som  inte gillade molnen, och rätt och riktigt. På kvällen öppnades himmeln sig och ner kommer värsta midsommarsvensk regn, med åska som kunde väcka den dödaste personen.

Mysigt i ungefär 10 minuter. Men idag efetr att ha fått flyttat sig på uteserveringarna för att det regnar då tycker jag att det kan få vara nog.

Nu sitter jag iaf vid pool baren och kollar när delar av familjen badar i poolen sitter jag och ante, coola som vi är, vid baren och leker på internet, och det får jag faktiskt göra, eftersom jag har semester och fortfarande är förkyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback