Min väska fungerar ibland som sovrum åt söta grekiska kattungar.


Igår käkade vi en romantiskt middag på min terass till skenet av fem gravljus.

Sen gick vi vidare till akropolis för en drink

Jag hade gjort fina lockar i Elisas hår.

The last kiss goodbye.

Jag fann en söt kattunge, som jag döpte till kissie.

Hon lade sig och sov i min väska och ville gärna följa med mig hem.

Idag är jag och Elisa ledig, har ganska nyss käkat pizza och kollat på Notebook. Jag grät, som vanligt. Det spelar liksom ingen roll hur många gånger jag ser den, jag gråter var gång.
Nu ska jag börja packa ihop mitt liv från rum 101 och imorgon flyttar jag upp till 204 i 1½vecka. Och imorgon är det exakt två veckor till jag återigen är tillbaka i Hurghada och Egypten.
Men innan dess ska jag hunnit gått till tandläkare, fixa körkort, mysa med alla jag känner, äta all mat jag saknat och mycket mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback