Leker modeblogg en stund.

Kom på att jag vill visa upp lite av de sakerna jag köpte i Aten, även om mycket är från H&M.

De flesta som känner mig vet att jag verkligen gillar stora ringar. Här är en del av samlingen som jag hade med mig från sverige, har handlat på mig under sommaren.


Bakre raden: nr 1, Vit blomma som jag fick i födelsedagspresent av Elisa och Lisa
Nr 2, en fin svart blomma från H&M, detta är faktiskt min tredje likadana ringer eftersom den lätt går sönder
Nr 3, Rosett med strass från H&M
Rad 2 Bakifrån: Nr 1, H&M, present från systrarna
Nr 2, från aten
Nr 3, H&M
Nr 4, H&M
Rad 3 Bakifrån: Nr 1 från Karpathos
Nr 2 från nån butik i Aten
Nr 3 Från samma butik som Nr 2
Nr 4 Från karpathos
Främre raden, Nr 1, plats svart från H&M, perfekt för psoriasimen då den inte ger utslag
Nr 2 från Karpathos
Nr 3 Från Aten
Nr 4 En variant av min favoritring som jag glömde på en toalett i Aten.

Ringer förgyller klädsen, liksom Diadem och hårsmycken som också är något jag gillar skarpt.

Här är tre av de diadem och hårsmycken jag köpte i Aten.
Puderrosa och Svarta från H&M
Silver från Accesorize
blå hårnålar från nån smyckes butik i Aten.


Och sist med absolut inte minst, ett dåligt kort på mina fantastiska Miss Sixty Skor.
Jag älskar dom!

Slut på Bodils modebloggande för idag.
Kanske om jag ångrar mig får ni en outfit också!
Om jag är riktigt snäll vill säga.


Kommentarer
Postat av: sara

sjukt snygga grejer du köpt!! men skorna var ju heeeelt grymma!!

vad kul att du styrt upp en kväll att ses när du kommer hem!! längtar ju efter dej donnan!!!

kraaaam sara

2010-09-24 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback