Höst=1 September

Hade jag bott hemma i sverige nu hade jag sagt att sommaren slutar idag. Att allt över detta är bara ren och skär bonus. Nu befinner jag mig dock i Grekland och här är det fortfarande varmt (väldigt varmt) och kommer förmodligen till att vara fram tills minst den 10 Oktober då jag och Lisa åker tillbaka till Sverige.
Därefter kommer jag spendera några förhoppningsvis fantastiska dagar hemma i stockholm! Åh vad jag saknar den staden, med handen på hjärtat tror jag att Stockholm alltid kommer till att vara Den Stora Kärleken i mitt liv, den gör mig nästan aldrig besviken och finns alltid där! Underbart. Jag älskar den. så är det bara.
Efter några dagar hemma kommer jag mest troligt göra en resa genom hela europa för att sedan spendera vintern i Egypten där det också kommer att vara varmt, sandigt, blåsigt och förhoppningsvis nästan lika underbart som hemma.

Men hade jag varit hemma idag, hade jag tänt lite ljus i lägenheten, druckit tea och läst min bok Skära för Sten och tänkt "jaha, då var det bara 100år kvar tills nästa sommar"

Imorse när jag vaknade regnade det här i Grekland, dock bara ca 100 regndroppar men jag gjorde ändå regndansen och njöt av de små dropparna som kom!

Kommentarer
Postat av: mariia

Ja va glad att du missar vintern här, då visar inte Stockholm sin bästa sida. Sen är du förhoppningsvis tillbaka igen precis då staden blir som bäst igen.

2010-09-01 @ 19:11:44
Postat av: ghd straighteners

everything that I loved about this country, everything that made me proud to call Canada home was thrown out the window with a single signature.

Postat av: ghd

everything that I loved about this country, everything that made me proud to call Canada home was thrown out the window with a single signature.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback