Vit vecka

Från torsdag denna vecka till torsdag nästa vecka så kör jag en vit vecka här i hugget, för jag har servicetelefonen tillsammans med Malin. Igår jobbade vi 14 timmar och kom hem sent. Det som är bra när man är två är att det bara är en person som har telefonerna på nätterna. så varannan natt får man sova hela natten, och varannan vaknar man säkert tre fyra gånger per natt minst.

Jag har även nu i två dagar lyckas klivit i SKIT. Först på mina transfer skor, som nu efter nogrann rengöring står ute på balkongen, och nu senast ikväll på mina vita sneakers. Jag skulle köra med bilen till ett av våra hotell och lämna en nyckel till min kollega och jag och malin var tvungna att veva ner rutorna då det luktade så illa.
Det märks att man är i öknen för här äter inte åsnorna bara grönt gräs!

I tisdags hade vi en soft kick off, först var vi ute på havet i tre timmar och sen jobbade vi i några timmar, på kvällen åt vi middag tillsammans och sen köpte vi oss fri bar i tre timmar. Kanske hade det lönat sig mer att betala fullpris på drinkarna istället för att hetsa i tre timmar med drinkar som bestod av 80 procent juice, 17 procent is och 3 procent sprit.

Jag vet att mina uppdateringar här kommer lite så kom sa, men det är långa dagar, sena nätter, tidiga mornar och alldeles underbart!
Jag vill också passa på att uppmana mina vänner och min släkt: KÖP ett telefonkort på kiosken för 100 kronor så kan ni ringa 100minuter till mig, till min mobil, och om det är någon jag tycker om som ringer, så kan jag tänka mig att skicka över 100kronor när kortet är slut igen! Fantastiskt eller hur.
Nu ska jag byta om och ta på min nått inte jobb-aktigt och sen ner till marinan och käka middag.


En massa fina venus gilette ben i luften på kickoff morgonen.

Jag fotade närbiler, och här har vi snygga Hanna!

Jag och Linda


Nu Mat!


Kommentarer
Postat av: mariaa

snygg du e. men vad för telefonkort? vad snackar du om. vad heter det? vart ringer man ifrån med det?

2010-10-29 @ 23:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback