Ledig dag i hugget

Idag har jag och sara varit lediga och har spenderat några få timmar på en av de offentliga stränderna här i Hurghada. Nästan alla hotell har sin egen privata strand och det som blev kvar är nu offentliga. Det kostade 20 LE för en stolstol, vilket kanske är 24 svenska kronor. Stranden i sig och nergången i vattnet var kanske inte det bästa men helt okej.

Igår var vi ute och kollade läget här i byn, vi började med några öl hos Ali på viking innan vi begav oss ner till nya marinan för att besöka Papas och Sound of Ministry. Helt okej kväll och när jag vaknade idag trodde jag att klockan var jätte lite, typ 8-9. Anledningen till detta är för att jag inte har något fönster i mitt rum, jo ett, men det leder mot trappuppgången. Så när jag hasar mig ur min rosa prinsess säng till mobilen så kan man säga att jag blev aningen överraskad när klockan var 12.15 Men men. Jag behövde sömnen.


Old Moské i El Dahar, Down Town.

Här hade jag tänkt lägga upp bilder från igår när jag och Sara var på Speed Devils och körde ett litet fordon genom öknen, men internet har blivit otroligt seg de senaste dagarna så allt tar så lång tid. Under tiden jag duschade, smorde mig med body lotion och kammade håret hade inte ens en liten bild blivit upplagd, Så jag får försöka en annan dag. Nu ska jag plugga!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback