Kairo efter knappt ett dygn, välkommen vintersäsong!

Igår ringde Sanna som jag jobbar med och frågade mig ifall jag kunde tänka mig att åka till Kairo på tisdag för vi hade tydligen en reseledare för lite på bussen, jo men det kan jag väl göra och började i huvudet arbetsplanera för tisdagen och allt jag skulle göra.

idag på kontoret så pratade vi om en grej som ska äga rum ikväll, och min chef, "men bodil, du ska ju till kairo inatt du borde  kanske inte gå ut" och ja bara "nej för det är faktiskt på tisdag jag ska iväg, men nej, det var det tydligen inte. utan det är inatt, så nu sitter jag här hemma i soffan och försöker memorera allt jag ska försöka gräva fram ur huvudet, saker som knappt fastnade förra gången jag var där.
Jag vet inte hur många jag har i bussen, vilken tid jag blir hämtad ,men går det snabbt så blir det ibland så, och det är ju faktiskt bara fem månader sedan jag var där sist, det mesta borde man väl komma ihåg.

Så nu ska jag iväg och käka middag och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback