Här bor jag!

här kommer lite bilder från min lägenhet, vissa av dem blev lite suddiga med det får ni leva med.



Här har ni min super snygga prinsess säng, tydligen säger typ resten av våningsplanet att den är hård, jag tycker dock att den är fantastiskt.

Här är vårt vardagsrum och balkong, vi hänger mycket på balkongen jag o Mette

Vårt kök, jag älskar att vi har tvättmaskin, det är nämligen underbart.

Här är vår toalett, men egypterna har en tendens att börja göra allt bra, sen chillar dom så mycket att dom inte hinner med resten, som i vårt badrum är det fortfarande maskeringstejp och fog på väggarna.

Men det gör inte så mycket, för jag trivs jätte bra i min lägenhet!


Kommentarer
Postat av: elin

Vad roligt med bilder på lägenheten! Kan tänka mig att du sover gott i prinsessängen =)

Emellanåt händer det att jag avundas dig värmen och solen och det men just idag trivs jag bra här

i Sörböle där en dryg decimeter nysnö kommit och årets första plogning äger rum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback