Lediglyx

Ligger på hotell rummet och trycker hårda karameller i alla möjliga påstådda fruktsmaker. Längtar efter sverige godis, såsom cola flaskor, sura körsbär, sura cola napper och annat som innehåller gelatin. Det går att finna Haribo godis i gelatin form här nere, men annars är det rätt tomt.

Ledig idag igen, lyx, legat vid poolen sen tio, läst jag är wanted, läst Kairo två dagars manualen och badat, lapat sol, ätit glass och haft det gött. ska snart åka in till stan och försöka finna några nya sandaler, skinn och läder är otroligt billig här och det första jag köpte när jag kom ner var ett par sandre färgade sandlarer med pärlor och paljetter, nu vill jag ha några till. Dom förra betalade 105 LE för, kanske 160 kronor så nått fler par ska jag nog lyckas få till. Även kolla lite presenter och så..


Så här ser det ut vid min pool där jag legat och myst hela dagen lång.
Jag har även pratat med min fina fina mormor som ringde mig från bispgården!
Både mormor och Emma fyllde år igår, Så stort grattis till dom.

Imorgon ska hela vårat team, utom två personer åka iväg till Sharm El Naga för att observera en kanske ny utflykt, såna gånger är mitt jobb helt otroligt. Vi ska iväg och åka båt, snorkla och ha det mysigt tillsammans.

Här är jag Caroline och Isabelle och gör apollo dansen i vår bil.


Kairo Srad, om ni kollar riktigt noga så ser man pyramiderna genom diset, diset som övrigt är föroreningar, Kairo är den mest förorenade staden i världen men har samtidigt över 20 miljoner invånare så det kanske inte är så konstigt.


Jag beställde en hambugare från barnmenyn en dag då jag inte var så hungrig,
fick en utplattad köttbulle i bröd!


Solnedgång i Qena, påväg tillbaka till hurghada efter min första egna tur till Luxor.
Helt galet vackert!

Grillning tillsammans med dom andra bolagen hos Ving.

Jag och Ali.


Det tar otroligt lång tid att ladda upp bilderna så därför får ni bara några stycken.
Kanske kan jag lägga över några på usb och så så sätt få in lite fler!

Puss på er alla där hemma!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket :) Hoppas du har det jättebra där borta, sjukt avis på att vara utomlands!

2010-05-11 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback