Fem månader av detta...

Jag bor tydligen i en bunker så jag får inte till internet i min lägenhet, men eftersom min lägenhet ligger i ett gammalt hotell så kan jag ta ut min dator till receptionen och så funkar det bra där.
Idag har jag åter igen promenerat runt stadens alla vrår och hörn. Letar information och taxi, frisör och så vidare. sen klättrade jag upp på en massa sten runt om staden tillsammans med en 12årig pojke, sonen till han som jobbar i mitt hus. Han ville visa mig allt som han tyckte var bra, sen kalladde han mig en gammlat tant och sa att jag gick som en cowgirl! Oförskämt.
Nu ska jag snart iväg och äta middag tillsammans med några, förmodligen alla ur mitt team och airtours och imorgon ska jag iväg på utflykt igen.

Här kommer lite bilder åp Karpathos och Grekland.








Här är Elisa och Jag påväg runt Karpathos med bil för att upptäcka ön.
tidigare den dagen regnade det, men det gjorde ingenting, för efter 5 veckor i öknen är regn härligt.
Dock så har jag inte med mig så mycket kläder för regn.

Vi såg dessa små söta fåglar på vägen och kollade så länge...
tills vi insåg vad vi ätit en av kvällarna innan..

Vi hade ätit upp dessa små fågel barns morfar eller så.

 

 





Jag ska spendera sommaren på en grekisk ö, med cykel och hjälm!
Kanske har jag då en liten liten chans att iaf bränna bort det jag stoppar i mig under en måltid.
Haha, den grekiska maten är alldeles för god för mig, kommer att få köpa extra plats på planet bara för att frakta hem fettet.
Så om det hände någonting med kroppen i egypten så kommer allt att komma tillbaka med råge.


Kommentarer
Postat av: mariaa

åå vad mysig. vad brun du har blivit:)

2010-05-21 @ 20:05:58
Postat av: pernilla

Haha. Små kycklingar kontra deras morfar:D Härligt det verkar!

Postat av: Malin

Det ser jättemysigt ut... Nu kommer vi snart och hälsar på!

2010-05-24 @ 07:52:18
Postat av: sara

så härligt du verkar ha de! skriv snart igen, så kul att läsa om allt du gör där borta och se en massa fina bilder! (okej den om kycklingarna var väl så där haha)! massa kramar till dej från mej

2010-05-24 @ 12:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback