sista dagen i Egypten och Hurghada

sedan vi hade vår team dag på paradisön har jag haft en over  night till Kairo, alltså en 2 dagars tur. Kom hem sent på tisdagkväll, åkte in till Marinan på tjejkväll med camilla, caroline och Isabelle. åkte hem rätt snabbt efter maten, sov några timmar och så upp och jobba igen på onsdagen. Sen hem och försöka sova några timmar på igår hade jag kairo en dagarsturen och det blir långa dagar, totalt sett är man borta från 2 på natten till elva tolv natten efter, många timmar på bussen och man är rätt trött när man kommer tillbaka. Fast igår när jag kom  hem kastade jag mig in i duschen och gjorde mig redo för att möta Hurghadas nattliv en sista gång. Och det kanske inte blev så mycket ute liv, eller så mycket att dricka men jag hade en riktigt trevlig kväll iaf.

Kom hem sent och nu håller jag på att försöka packa, om jag hade svårt att packa hemma i sverige var det ingenting jämfört med nu. Saker hela hotell rummet och inte en pinal får plats i väskan!

Imorgon bitti åker jag och Carro ifrån vårt team, vårt hem de senaste veckorna för att ge oss ut på nya äventyr, vi åker till grekland, tillsammans till Athen för att sedan skiljas åt. Och det kommer att vara en märklig känsla. Att lämna Isabella och Caroline. Isabelle har ju nämligen varit med mig hela tiden, från mina första steg på guideskolan till de första veckorna. Så Isabelle och Caroline är min familj här nere, och det ska bli sorligt att lämna dom.

Imorgon natt ska jag övernatta på rhodos, och på kvällen ska jag ut och äta middag tillsammans med apollo team rhodos, där finner jag några av mina guideklasskamrater och det ska bli väldigt kul att få chansen att hinna träffa dom en snabbis, Och sen tidigt, tidigt på söndag morgon åker jag från Rhodos till karpathos. Som kommer att vara mitt hem de närmsta fem månaderna! Hoppas på känslan välkommen hem!

Nu ska jag fortsätta att packa min väska, göra mina ärenden och sen åka in till stan och umgås med mina vänner, och ikväll blir det födelsedagsfest för vår DM som fyller 26 år idag. Camilla, 26 är ingen ålder! Grattis


Tack Team Hurghada, Hurgada och Egypten för några helt fantastiska veckor!
Det finns så mycket jag kommer att sakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback