2 veckor kvar i egypten

den 15 maj åker jag från egypten till grekland och karpathos. Jag tror faktiskt att jag kommer att sakna egypten, och 6 veckor är alldeles för kort tid att jobba här och hinna med att upptäcka det mest uppenbara fantastiska med landet. När jag på onsdag kväll lämnar service telefonen till nästa person har jag den veckan 3 lediga dagar. Förhoppningsvis så hinner jag med ett besök hos frissan, en ridning i öknen, och en scuba diving. det hade varit great och underbart. Tänk känslan av att rida genom öknen, gallopera på stranden. Eller dyka bland röda havets alla fina korallrev. Jag kommer dock att få uppleva flera av dessa saker sjävl men det gör mig egentligen ingenting.

Igår samlades de flesta skandinaviska bolagen hemma hos ving för grillning, vi var ca 25-40 personer på en takterass med grillning, vattenpipor och alkohol, själv körde jag bilden och var chaufför för de som skulle vidare ut och dansa omkring.

Jag har haft problem med mitt ljudkort på datorn och har inte kunnat skypa, idag köpte jag dock en liten mircofon så nu kan den jag prata med höra mig perfekt dock så hör jag fortfarande ingenitng. Så jag måste nog kanske be er, Mamma och Malin att köpa en mini pc till mig när ni kommer ner till grekland, det är nämligen så att om jag köper den här i egypten så får jag igen garanti med och eftersom vi alla vet hur bra jag är med teknik så känns det helt galet.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova i min stenhårda men underbart sköna hotell säng så att jag är pigg inför morgondagens utmaningar!

Tänker på er hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback