Jag skulle vilja ha mer tid....

Både till mina uppgifter och till att spendera med alla människor här. Det är svårt att finna orken ibland till att umgås på kvällarna när  man har så mycket man behöver göra.  Imorgon är egentligen sista dagen som vi har riktiga lektioner, på lördagen har vi utflyktsexamen, vilket innebär att vi ska åka runt i en buss i Gilleleje och låtast att vi har en utflykt. Jag har funnit mitt resemål jag ska använda mig av, men finner dock väldigt lite fakta, är det inte rätt typiskt mig så säg, att välja något som man nästan inte finner information om.
På söndag har vi examen i sälj 3 och muntlig i vecka 3. Och sen på kvällen är det avslutningsmiddag och en jäkla fest som gäller.

Igår lämnade jag in min arbetsansökan till sommaren 2010. Det kändes så overkligt samtidigt som jag inte kan vänta tills jag får åka ut till min destiantion och börja använda mig av all den kunskap jag skaffat mig.
Gårdagen hade vi första hjälpen och beredskap. Vi fick gör hlr på vuxna dockor och små barn, vilket kändes väldigt mycket konstigare än att göra det på den vuxna. Vi fick ha rollspel och fejka skador. Beredskapen var också väldigt lärorikt, jag har svårt att ta in all fakta om hur mycket företaget fixat och tänkt på.  Det är så skönt att dom tagit det ett steg längre och faktiskt ha tänkt på mycket små saker.

Idag har jag gjort klart mitt arbete om Bulgarien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback