Barnvakt i täby.

Boxen i måndags gick bra, även om jag var helt död under pågående program. Fast det var skönt. Träningsvärken som jag nu haft i två dagar är mindre skönt även om det är bra att man känner att man gjort nått. Vaknade igår av Syster ringde och ville ha barnvakt. Då hennes Jonas är i Chicago på konferans. Så jag pallrade mig ut till täby och här är jag fortfarande kvar. Inatt sov viggo med mig i sängen halva natten, vilket inte gav mig den bästa sömnen. Sen upp tidigt. Göra frukost, Lämna på Dagis, tvätta,städa,stryka. Halva mamma-grejer ramlade ner på mig för ett ögonblick, Haha. Men jag gör så gott jag kan.

Imorgon ska jag iaf åka hem till mamma på kvällen och på fredagen blir det fullt schå för mig. Har ju hela helgen tänkt. " det är ju ingen fara, jag har hela veckan på mig" och nu är det tre dagar som försvinner men det fixar jag ändå. Det är ju inte så mycket saker som ska fixas, men jag vill gärna göra det så snabbt som möjligt så jag sen kan vara ledig och umgås med mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback