Semester bilder

En vecka med besök försvinner så snabbt! Ändå hade jag den underbara möjligheten att få två hela lediga dagar tillsammans med mamma och Malin. Jag vet att mor lovat en uppdatering men som sagt. All ledig tid har spenderat tillsammans med familjen för att fylla mig med energi för resten av sommaren.


Dom kom med gåvor, kläder, deo, tacokrydda, böcker, 3 kilo lösgodis från gottcenter,
2 kilo choklad och en tidig födelsedags present till mig, en adidas klockan som jag länge kollat in.


Sen visade jag dom alla restauranger som jag vanligtvis äter på.
Och presenterade dom för halva byn.



Det tar himla lång tid ikväll att lägga upp bilder så därför hinner jag inte med nå mer,
för jag måste hämta min tvätt.

Kommentarer
Postat av: mariaa

lovely to see, fan va brun du är. men kostigt vore kanske annars

2010-06-19 @ 09:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback