Planlöst Helg.

Idag kom det leverans på jobbet, att dra i en leverans när sanden hela tiden sätter käppar i hjulet på palldragaren, när termometern visar minus tio-någonting, då kan det ibland vara svårt att hålla humöret uppe.
Idag slutade jag iaf tre och slapp därmed det värsta, paniken när klockan är för mycket och det fortfarande står varor över hela uppfarten. Så jag knatade glatt hem för att sälja mitt matbord och stolar som jag plusade en 100från när jag köpte det. Pengarna åkte direkt ner i min " samla ihop så mycket pengar du kan innan du åker-burk ". Så en liten start är iaf gjord.

Helgen är än så länge oplanerad vilket är bland det bästa och värsta jag vet på helger. Skönt att kunna sova så länge man vill, göra vad man vill och när man vill. Samtidigt tycker jag att det är trist att sitta hemma en hel kväll när det inte är någonting man vill göra, bara för att man inte har några planer. Men jag tror på en god helg!

Önskar er alla det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback