Kyl/frys/Skafferi rensning.

Idag till middag blev det tortilla bröd i ugnen med ost, i den hade jag tänkt lägga bulgur röra, men blev då väldigt besviken då min bulgur var slut. Speciellt eftersom jag infört köp stopp på ica.
Men istället kokade jag risottoris i buljong och tillsatte gurka och citron och basilika. Tillsammans med det en avokado lite creme frachie och sweet chili sås. Helt okej fast egentligen ingenting jag var sugen på.

Sen slog jag till på stort och gjorde en efterrätt efter min andra rensning.


Smulade ner digestive kex i en kastrull med lite smör. På med lite mjölk och chokladen.
Tillsatte en skvätt Kapten Morgan rom också.
Sen till det glass och hallon. Även den helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback