Hemligheten är Ute.

Innan nyår sade jag upp min äckliga baracklägenhet i den härliga förorten Brandbergen för att lämna sverige för att bege mig ut på nya äventyr i världen. I mars åker jag ner till Danmark för att gå Apollos reseledarutbildning, och när jag är klar, och förhoppningsvis godkänd så får jag reda på min destiantion för sommaren.
Känns väldigt konstigt att veta att jag ska lämna allt, jag är ju som bekant helt över huvudet förälskad i Stockholm. Och hoppas att den känslan består när jag kommer hem till hösten. El hem, "hem till mamma" Ni kan tro att hon är glad! =)

Idag så berättade jag för min chef på jobbet att jag skall sluta och kan därmed skriva om det. Ville inte att hon skulle få reda på det genom internet. Men möjligheternas år har bara börjat. Och det har börjat bra!

YES, NU KÖR VI!!

Kommentarer
Postat av: elin

Åh vad varmt och skönt det låter! (-30 här i Sörböle idag.) Och kul!



Postat av: .dE

HERREGUD vad roligt för dig, grattis! Snacka om bra sätt att börja nya året!

2010-01-07 @ 18:43:13
Postat av: Therese

Hejsan! :)

Såg att du också kommit med Apollos reseldarutbildning i mars! Jag har också kommit med och ska dit!

Vet du några fler som kommit med? Vi är ett gäng tjejer som tänkte mötas upp i helsingborg och åka till Danmark ihop! Häng på :)?



2010-01-28 @ 17:09:08
URL: http://mariathereseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback