Fantastiska Lördag.

Det är helg, och även om jag jobbar helgen så känns det ändå som helg och det är bra.

Jag var ledig onsdag och torsdag denna vecka. I onsdags blev det snö kaos och jag vägrade gå längre än till Ica.
Jag hade förresten en dejt på onsdagen också. Killen skulle komma hem till mig för att se film, dricka lite vin och prata. Självklart fann jag det lite läskigt eftersom jag faktiskt aldrig träffat honom. Då kom jag på den briljanta iden om att gömma min köttyxa i soffan, mellan armstödet och dynan. Bara ifall att. Man vet ju faktiskt aldrig.
Dock blev det lite pinsamt när killen frågade vad det var som stack upp ur soffan! Men den bjuder jag på.
Jag är kvinna och måste skydda mig själv. Dock behövde jag aldrig använda den och jag är även rätt säker på att vi inte kommer att ses igen. Men det är lite det som är tjusningen med nät-dejting. Den där personkemin infinner sig sällan/aldrig men man har nått roligt och konstigt att berätta efteråt.

I torsdags begav jag mig hem till min vän Veronika och Hennes lilla dotter Alicia som jag aldrig mött. vi hade en mysig eftermiddag med tea, kakor och mys.

Igår hann jag både med att jobba, frisera mig och mysa hemma hos Fantastiska Linn. Dock blev det en sen dag, som börjades redan 05.15 och avslutade 03.15. Men nu är det lördag och på schemat står tre timmars jobb och sen väntas det konsert med
Della Rigde ikväll.

Kommentarer
Postat av: sara

här kommer en liten rättelse i ditt inlägg!!

Fika.med.sara.vid.gullmars?? har du redan glömt mej? :-*

2010-01-31 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback