Utflyttad, urpluggad och urtrött

Igår gick bilen varm mellan brandbergen och solna. Jag och mamma packade in alla mina tillhörigheter in i malin och antes lilla bil, kändes som det var 45 polacker i mr beans bil. Efter vad som kändes som 100år fick vi äntligen sova men imorse var det bara att hoppa upp imorse för att åka till brandbergen igen, denna gång för att lämna nyckeln. Men nu är det iaf no more brandbergen!
Sen hem till solna och begrava mig på bibblan. Och nu halv sju blev jag äntligen klar. Så nu är det bara att hoppas att jag har allt för att fixa iordning det. Och sen är det bara och hoppas att hjärnan är mottaglig för typ 150 svensk-norks-danska glosor..

Kommentarer
Postat av: .dE

Solna? Jag trodde du skulle till Danmark :) Då kan du ju hälsa på :)

2010-02-26 @ 22:42:56
Postat av: Anonym

Ja david. min mamma bor i solna, och nu är jag här i en vecka, och eftersom du är arbetslös nu om jag inte misstar mig, så borde vi hinna med en fika i det härliga centrumet?

2010-02-26 @ 23:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback