Tradera Aktioner

Ikväll avslutas 6 st av mina tradera aktioner, några smycken nu som inte gått för några stora summor men sakerna som ligger kvar nu är desto bättre. Hoppas att dom knatar iväg under kvällen innan dom går ut i natt.

Idag fick jag kontakt med en av tjejerna som jag ska gå kursen med. Fick ett mail från apollo för några dagar sedan och där fanns allas emails med. Letade upp vissa på facebook och de jag kände igen mailade jag. Så nu hoppas jag att jag kan möta upp den här tjejen i helsingborg och att vi tillsammans kan ta oss sista biten.
Plus att det känns väldigt kul att ha någon att ventilera sig med innan.

Nu ska jag sova, för jag håller bokstavligen på att somna rätt upp och ner.


Godnatt Folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback