Går bakåt i tiden..

När jag kollar tillbaka på gamla inlägg jag gjort här i bloggen, så får det mig att inse att jag nuförtiden skriver tråkigt och lägger in för få bilder. Dock har jag lite problem med min kamera, den vill inte alltid föra över bilderna till datorn och då blir det att när jag väl lägger in dem, känns det så långt bort att skriva om dom.

I början var min blogg galen, och jag var galen, sen dejtade jag och bloggen följde med, efter det blev jag kär, och min blogg blomstrade av alla känslor. Sen blev jag sårad och bloggen blev tråkig! Och sen har den varit slät under en längre tid. Men när vintern går mot lite varmare väder så hoppas jag att bloggen också börjar blomstra.


Kommentarer
Postat av: josefin

den speglar ändå de som händer och de finns ju alltid upp och ner och mer eller lite mindre fartfyllda "perioder i livet"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback