Biljetten är bokad.

När man börjar jobba sju och är schemalagd till två, och sen beslutar sig för att skippar lunchen ihopp om att kunna gå tidigare och sen ändå måsta stanna till halv fem. Då blir man inte så nöjd. Inte jag iaf. Därför spenderade jag ungefär 1½timme påväg hem till att sura för mig själv. jag var så trött. Lyckligtvis började jag inte förrän tolv idag, och jobbade  bara 6 timmar.

Idag bokade jag resan ner till helsingborg, därifrån kommer jag att åka tåg och sen buss innan jag är framme i Gillelje. Så hjälp, nu är det igång på allvar!

Imorgon kommer min kusin och gör stan med mig, vi tänkte gå på nån bra jazzklubb och lyssna på lite go musik och dricka lite vin, sen på lördagen ska vi umgås med syster annika, hennes jonas och lille viggo. Samt papa och hans tjej, det är förmodligen sista gången jag träffar dem innan hösten. Känns hel konstigt.

Kommentarer
Postat av: linnpinnin

puss pa bodil

2010-02-14 @ 10:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback