Dan för dan!

Imorgon är det julafton! Konstigt. Detta blir min första julafton utanför sverige och egentligen bryr jag mig inte. Förra året firade jag jul hemma hos mormor och morfar, för första gången sedan jag började jobba var jag ledig över julen, men julen har ändå mist sin glans sedan jag var liten. Då var julen det bästa.

I år firar vi med julbord på vårt stammishak Cafe Del Mar, och efter det kör vi julklappsleken och sen springer vi ut i natten och gör hyss, förutom de som ska iväg till luxor på natten. Och nästa vecka är det dags för servicetelefonen igen. Denna gång tillsammans med Sara och över nyår. Spännande. Får se vad veckorna framöver bringer.

Nu är det dags för flygplats, och jag hoppas innerligt att allt snö kaos runt om i världen inte drabbat våra flyg för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback