sockerkakan fortstætter

Hej,

Nu sitter jag på kontoret, jag ska så snart jag finner møjlighet lægga in lite fler bilder, har både bilder från Kairo och sånt som bara væntar på att komma upp. Men just nu så ær det så att så snart jag kommer hem till hotellet så slocknar jag, før att jag ær så trøtt. Det blir en hel del långa dagar hær i Egypten och massor att gøra.
Igår och idag har jag gjort min førsta avrækning, nu håller vi bara tummarna før att allt stæmmer! Och om så gør så får jag snart lite extra pengar, før sånt jag lagt ut innan jag åkte ner, såsom førsækring osv.

Och snart så ær jag førhoppningsvis ledigt också, min førra ledighet blev instælld vilket inte ær så konstigt så nu børjar jag kænna mig lite trøtt! Och jag skulle behøva bættra på brænnan! Sockerkaka ær inte vældigt sexigt på stranden.



Alexandra, hoppas du hade en fin fødelsedag igår och att ni ser till att fira ordentligt i helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback