sista april/ första maj

Hej!
från onsdag denna vecka till nästa vecka har jag service telefonen, detta innebär att jag alltid är på stand by och att telefonen kan ringa när som  helst, hittills har den inte ringt på nätterns, peppar peppar. Och jag lär mig otroligt mycket på detta.
Just nu är jag på isabelles hotell och väntar på att hon ska bli klar, vi ska nämligen iväg till vår dm på middag, vi ska käka tacos allihopa, det ska bli mysigt. Sen ska jag hem och sova och förbereda mig för ännu en dag på serice kontoret.
Idag är det sista april och kanske firar ni det hemma med majbrasa och en massa ungdomar som blir för fulla. Imorgon första maj, vilket alltså innebär att jag har två veckor kvar i egypten innan det är dags att åka till grekland, undra hur mycket saker man ska försöka få med sig härifrån. Eftersom det mesta är väldigt billigt här så måste man ju försöka ta med sig saker så att man slipper betala hundra tusen euro!
Nu mat!! Puss på er alla.
Tänker på er! Skicka gärna lite sms till mig så att jag vet att ni mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback