Kairo Pyramider och Vulkan

Hej igen.

Här är det fullt upp hela tiden så därför blir det lite tufft ibalnd att finna tid till att skriva.

vi har iaf varit till kairo och kollat på pyramiderna och besökt det egyptiska museet som har en massa gamla fina skatter. Det var helt otroligt att stå upp på Giza platån och se ut över pyramiderna, samt att rida kamel ner till pyramiderna tillsammans med mina kollegor.
Vi har även varit på supersafari, där vi ridit kamel igen, besökt en Beduinsk by, samt kört fyrhjuling genom öknen.

Igår hade jag min första arbetsdag för apollo iklädd uniformen men pga av vulkanen på island var det inte några av våra gäster som behövde åka transfer, utan istället fick vi åka ut till hotellen för att informera om vad som kommer ske. Så det har varit ett evigt fram och tillbaka till hotellen. Detta har även gjort att jag har kört bil här nere, det var en upplevelse vill jag lova!

Nu ska jag gå till tvätteriet och hämta min tvätt och sen fortsätter vi att jobba!

Tänker på er där hemma!

Och maria, mina pengar tog slut igår ifall du inte förstod det!

Puss!


Kommentarer
Postat av: mariaa

jo antog det, och du ringde ju från okänt nummer så jag kunde ju inte ringa upp eller. Men det va kul och få en liten pratstund iallafall:)

2010-04-18 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback