Hurhgada

 Hej!
Idag har jag min andra dag på jobbet, igår hade vi möte på jobbet med teamet, ungefär 20 personer och på kvällen hade vi middag tillsammans på Heaven i nya marinan här i Hurhgada. Det känns väldigt overkligt att vara här. När vi landade på söndagen klockan 23.40 var det 22 grader varmt och nu på dagarna är det nog närmare 30-35. Jag bor på ett hotell med eget rum/lägenhet, all inclusive och har nära till både havet och poolen.

Jag kommer att stanna här till den 15/5 innan jag åker vidare till grekland, och allt eftersom droppar vinter teamet hurghada ut från egypten och mot slutet går vi nog att räkna på en hand.

Idag ska jag iväg och obsa flygplanstransfer. Jag ska sitta längst fram i bussen och observera och lära mig, och skriva. Jag är så spänd inför att få lära mig så mycket jag bara kan.
Vi ska få följa med på ett antal utflykter innan vi den 17 maj kör vår första tur själv.
Nästa vecka ska jag få se pyraminderna! Det är helt galet!!!! 

Jag kommer att ordna ett internet-stick nu i veckan men eftersom det har varit påsk även här så har butikerna haft stängt.

Jag har skrivit en liten "typ blogg dagbok"i mitt älskade wordpad som kommer upp så snart jag får tillgång till internet hemma.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Syster

Låter ju ganska trevligt... tänk för all del inte på att det snöade här igår!

2010-04-06 @ 18:54:45
Postat av: mariaa

låter gött bodil!

2010-04-07 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback