Topshop.

konstigt att jag varit ledig i fyra dagar, jag har haft så mycket för mig att jag knappt hinner reagera på dagar.
Idag har jag iaf varit på pump vid lunch och efter det åkte jag in till stan för att lämna tillbaka två par av skorna, samt en kjol som jag köpte förra veckan. Jag försöker att bara köpa sånt som känns hundra procent rätt. För annars så vet jag liksom att jag ändå inte kommer att använda de så mycket som jag skulle vilja.

Jag har ganska nyss kommit hem och håller just nu på att försöka få någon ordning i mitt krusiga hår. Bli platt!
Ikväll ska jag och alex iväg på topshop på vip-shopping och efterfest. Sen sover jag hos alex.

Nu hår, sen havregrynsgröt.

Jo jag hade gått ner nästan två kilo från sist jag vägde mig på gymet, kanske börjar det gå i rätt riktning ändå.

Kommentarer
Postat av: .dE

U go grl! Finns ingen våg på mitt gym, kanske tur :)

2009-09-04 @ 10:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback